Livrare si returnare
Livrări și returnări
Livrare
Livrarea produselor cumparate de pe site-ul nostru se încadrează intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul confirmării comenzii prin telefon sau email de către dumneavoastră.
Comenzile ulterioare se pot trimite și fără solicitare de confirmare. În conditii speciale (de exemplu dacă produsele nu există în stoc, vacanță), timpul de livrare poate fi depășit, dumneavoastră fiind anunțati în prealabil despre această situație. Printpro.ro vă oferă următoarele modalități de livrare a comenzilor:
1. Ridicare directa showroom Arad
2. Livrarea prin curier rapid
3. Livrarea prin Posta Romana
1. Ridicare directa showroom Arad
Puteti ridica produsele de la punctul de lucru din Arad, b-dul Vasile Milea nr. 20, Luni - Vineri : 10 - 15. Persoanele fizice pot ridica doar comenzile achitate online.
2. Livrarea prin curier rapid
Dacă alegeți această optiune, vă vom expedia comanda prin curier rapid (Fan Courier sau GLS Courier), iar aceasta va ajunge la dumneavoastra in 1-2 zile lucrătoare de la expedierea comenzii. Compania de curierat poate fi aleasă și de către dumneavoastră.
Comenzile finalizate până la ora 13 se expediază de regula în aceeaşi zi, cele ulterioare orei 13 în următoarea zi lucrătoare.
Costul transportului este valabil pentru localitatile în care curierul livrează fara tarif de kilometri suplimentari. Pentru localităţile în afara razei de acoperire a curierului se va adauga un cost suplimentar corespunzător tarifului / km al curierului sau se comută livrarea la GLS (tarif unic indiferent de localitate).
Este posibilă și suportarea taxele de transport de către dumneavoastră. In acest caz, nu vom adauga la valoarea comenzii Taxa de transport.
3. Livrarea în locker easybox prin Sameday
Pachetul se va trimite cu ridicare personală din easybox. Serviciul este disponibil 24/7 iar coletul trebuie ridicat in maxim 36 de ore de la primirea notificării de disponibilitate pentru ridicarea din easybox. Dupa expedierea comenzii de către noi, veţi fi anunţat de către curier prin email şi SMS când este disponibil si durata maximă pentru ridicare. Ridici pachetele ușor, prin scanarea codului QR primit pe email sau prin tastarea codului PIN primit prin SMS.
Dimensiunile maxime ale coletului: 47x44x39 cm si maxim 10 kg.
Returnare produse
Retragerea din contract / renunțarea la cumpărareDaca sunteți un client persoana fizica, ați primit produsele printr-un curier si v-ați răzgândit – le puteți returna in termen de maxim 14 zile calendaristice, fără necesitatea prezentării unui motiv anume si fără nici un fel de penalități, conform legii (O.U.G. 34/2014).
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor."
- Va recomandam păstrare completa a ambalajului si accesoriilor care însoțesc produsul. Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranța / protecție din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor.
- Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de factura;
- Costul de transport pentru returnarea produselor îl suportați dumneavoastră sau le aduceți direct la sediul nostru.
SC Meridian Soft Service SRL va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, dar nu mai târziu de 14 zile din momentul solicitării de returnare.
Cartușele consumate mai mult de 30% sau cele asupra cărora s-a intervenit în orice mod (găurire, demontare, reumplere, etc) nu vor fi eligibile.
Returnare/schimb produse în garanție
Conform prevederilor Art. 16 din Legea nr. 449/2003, produsele comercializate beneficiază de o garanție de conformitate de 2 ani. Garanția de conformitate acoperă orice defecte de fabricație sau nereguli ale produselor achiziționat. În cazul în care un produs prezintă un defect sau nu corespunde specificațiilor menționate în descrierea acestuia, clienții persoane fizice au dreptul să solicite repararea sau înlocuirea produsului în termenul de garanție.
Există și excepții prevăzute specifice consumabilelor cu durată medie de utilizare mai redusă:
Art. 16^2. - Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată
Înainte ca o înlocuire să poată fi efectuată, produsele în cauză trebuie să fie returnate.